K pokladně  

(prázdný)

PRODEJNA SOLNICE

prodejna

ADRESA PROVOZOVNY:

Bazénová chemie - chloruj.cz
Pod Poštou 6, 517 01 Solnice
Tel.: 777 069 666
(volejte Po-Pá 8-15 hod.)

E-SHOP - celoroční prodej

Pondělí:8:00-15:00
Úterý:8:00-15:00
Středa:8:00-15:00
Čtvrtek:8:00-15:00
Pátek:8:00-15:00

Osobní odběr objednávek

PŘES ZIMU OMEZENO

Pondělí:13:00-15:00
Středa:13:00-15:00

(od 1. září do 30. dubna)

PRODEJNA - sezónní prodej

PŘES ZIMU ZAVŘENO

(od 1. října do 30. dubna)

VELKOOBCHOD - expedice

Pondělí:8:00-15:00
Úterý:8:00-15:00
Středa:8:00-15:00
Čtvrtek:8:00-15:00
Pátek:8:00-15:00


Reklamační řád

 

Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží zakoupené v internetovém obchodě na adrese https://www.chloruj.cz.


Kupující je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění do doby dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.


Uplatnění reklamace:

Zboží, u kterého se projevila vada v záruční době, je možné reklamovat. V případě reklamace nás kontaktujte na tel.: 777 069 666, nebo na e-mailu info@chloruj.cz, kde s Vámi domluvíme další postup pro úspěšné vyřízení reklamace.


Místo uplatnění reklamace:

Právo z vadného plnění  lze uplatnit v provozovně prodávajícího na adrese: Bazénová chemie - chloruj.cz, Pod Poštou 6, 517 01 Solnice a to buď osobně, nebo zasláním reklamovaného zboží.


I. Uplatnění reklamace osobně

Reklamaci lze uplatnit v provozovně prodávajícího na adrese: Bazénová chemie - chloruj.cz, Pod Poštou 6, 517 01 Solnice, kde Vám bude vystaven reklamační protokol a zboží bude přijato k reklamaci. Je nutné prokázat, že zboží bylo od prodávajícího zakoupeno.


II. Uplatnění reklamace zasláním

Reklamované zboží  je nutné zaslat na adresu provozovny: Bazénová chemie - chloruj.cz, Pod Poštou 6, 517 01 Solnice. Toto zboží je zapotřebí řádně zabalit tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození během přepravy, přiložit průvodní dopis s detailním popisem závady a prokázat že zboží bylo od prodávajícího zakoupeno. Nezasílat na dobírku! Reklamační protokol Vám bude zaslán emailem do dvou (2) pracovních dnů po převzetí reklamovaného zboží. Jestliže je reklamace vyřízena výměnou, zašleme vyřízenou reklamaci zpět na Vaši adresu. Dopravu reklamovaného zboží hradí kupující. V případě, že reklamace bude shledána oprávněnou, prodávající uhradí kupujícímu dopravní náklady v nutné výši.


Lhůta pro vyřízení reklamace:

Prodávající vyřizuje reklamace bez zbytečného odkladu a nejpozději ve lhůtě stanovené zákonem do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Jakmile bude reklamace vyřešena, budeme Vás kontaktovat.

 

 

Nesouhlasí obsah zásilky s prodejním dokladem:

Pokud nesouhlasí obsah zásilky s prodejním dokladem, kontaktujte nás prosím na tel.: 777 069 666, kde s Vámi domluvíme další postup. V případě chybějícího zboží Vám bude toto zboží doposláno a v případě záměny zboží Vám bude formou výměnného balíku zboží vyměněno. Pokud by k tomuto nedopatření došlo, velice se omlouváme a vše na naše náklady v co nejkratší možné době uvedeme do pořádku.

 


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 777 069 666.


DomůDomů